مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 09:202020-04-28اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی و استخراج از معدن آنومالی شمالی بافق 


در راستای توسعه فعالیت های معدنی با هدف ارتقاء سطح تولید محصولات معدنی و فولادی، عملیات اجرایی و استخراج از معدن آنومالی شمالی با ذخیره حدود 220 میلیون تن در شهرستان بافق یزد آغاز شد.

- ایسنا/یزد در راستای توسعه فعالیت های معدنی با هدف ارتقاء سطح تولید محصولات معدنی و فولادی، عملیات اجرایی و استخراج از معدن آنومالی شمالی با ذخیره حدود 220 میلیون تن در شهرستان بافق یزد آغاز شد.

اسدالله فرشاد مدیر عامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در این باره افزود: این اقدام مهم در راستای تأمین مناسبات ارتقاء تولید محصولات معدنی و به منظور جهش تولید فولاد ایران به سمت تحقق تأمین مواد اولیه مورد نیاز برای تولید 55 میلیون تن محصولات فولادی عملیاتی شد.

وی تصریح کرد: این اتفاق بزرگ، گامی مهم در راستای تامین 165 میلیون تُن کنستانتره مورد نیاز کشور در افق 1404 به شمار می رود که همزمان با ماه پرخیر و برکت رمضان آغاز شد.

فرشاد از سازمان های ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید مواد اولیه فولاد ایران(ایمپاسکو) که در قالب مزایده عمومی بهره برداری 25 ساله از معادن آنومالی شمالی و میشدوان را طی قراردادی با عمر معدن به شرکت صنایع معدنی نوظهور کویر بافق واگذار کردند، به لحاظ حمایت های همه جانبه تشکر و قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی و استخراج از معدن آنومالی شمالی بافق 

آغاز عملیات اجرایی و استخراج از معدن آنومالی شمالی بافق